Søg i denne blog

lørdag den 4. januar 2014

Madplan for uge 2

Den kommende uges madplan ser ud som følger:
Mandag: Spidskålssalat med mormordressing og røget ørred :)
Tirsdag: Sød kartoffelsuppe :)
Onsdag: Rester af en gryderet fra fryseren serveret med ris eller pasta :)
Torsdag: Frikadeller med steget spidskål :)
Fredag: Tærte med filodej, spinat og ost :)
Lørdag: Bygotto :)
Søndag: Rester af en gryderet fra fryseren serveret med ris eller pasta :)

Om jeg slavisk kommer til at følge madplanen, kan jeg ikke love :) Men jeg tager udgangspunkt i den, og vil hvis eksamen ikke kræver alt min energi løbende smide billeder og opskrifter på bloggen af de allermest vellykkede retter. Jeg vil som så mange andre i januar måned forsøger at leve sundt. Det betyder for mig blandt andet 1. at spise varieret, 2. dyrke regelmæssig motion, 3. se de mennesker, der betyder rigtig meget for mig og 4. sidst men ikke mindst spise nogle af mine livretter. :)

Hvad betyder noget for dig i jagten på en sund livsstil?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar