Søg i denne blog

søndag den 22. september 2013

En sprød salat :)


Ovenfor ses gårsdagens aftensmad. Jeg kan ikke komme med en decideret opskrift, da det blot er en salat. Før jeg tog på højskole, så jeg ikke salater som mættende aftensmad i sig selv. Men med enten en masse protein, her i form af kylling eller kulhydrat, enten pasta, ris eller bulgur kan man sagtens blive mæt af en lækker salat :) Kyllingen blev marineret i soya og honning, hvorefter den blev tilberedt i ovnen i ca. 30 min. Resten af salaten består af hjertesalat, ruccola, hjemmelavede soltørrede tomater, feta, rød peber og købt pesto. :)
Jeg spiste salaten med "verdens bedste brød" til. Må indrømme at jeg slet ikke kunne spise mængden på billedet, der er rigeligt til to personer :) Den anden halvdel blev spist til frokost i dag.
Hvad er dit billede af salater?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar